Vásárlási Feltételek

Webáruházunktól való vásárláshoz regisztrációra van szükség, valamint a vásárlási- és szállítási feltételeink, az ÁSZF elfogadásához. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM fiókját is.
 
A megrendelés 8 egyszerű lépésből áll:

1. Regisztráljon a weboldalunkon (főoldal jobb felső rész).
2. A főoldal felső menüjéből, vagy a bal oldalsó menüből válassza ki a termék kategóriát, majd a termékeket. A termékek kiválasztásánál a terméktulajdonságok alapján a bal oldali szűrőkkel navigálhat.

3. Állítsa be a megrendelni kívánt mennyiséget. 
4. Tegye a kosárba.
5. Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző műveleteket és folytassa a vásárlást.

6. Amikor a kosárba mindent beletett, a kosarat a jobb felső sarokban tudja megnyitni. Itt módosíthatja a rendelését ("Mindet megnéz"), vagy tovább léphet a pénztárhoz. Amennyiben kupont is használni szeretne mindenképpen használja a "Mindet megnéz" nézetet a pénztár előtt.

7. Töltse ki a megrendelő lapot, majd a TOVÁBB gombot.
8. A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Rendelés elküldése" gombot. Kizárólag ennek a gombnak a lenyomásával kapjuk meg a megrendelést. A gomb lenyomását megelőzően Ön bármikor  szabadon tájékozódhat a leírtakról.


Ezt követően a megrendelésről visszaigazolást küldünk. A visszaigazoló leveleket nem minden esetben azonnal kapja meg, hanem ellenőrzést követően, valamint a megrendelések beérkezésének sorrendjében. Ha 24 órán belül sem kapja meg kérem, jelezze. Kérem, ellenőrizze a SPAM fiókját.

A visszaigazoló levélben
 listázzuk a megrendelt terméke(ke)t, azok árát, a szállítási költséget, a végösszeget, továbbá az Általános Szerződési Feltétel elérhetőségét.

Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor megadott adatait. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát. 


A megrendelés módosítása, törlése:
Önnek bármikor lehetősége van a megrendelés módosítására, törlésére elektronikus levélben vagy telefonon.
Az erről való bővebb tájékoztatót ide kattintva elolvashatja.

A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása és a vevőszolgálati feladatok végzése keddtől szombatig 12:00 óra és 18:00 óra között történik. Hétfőn, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden esetben dolgozunk fel megrendeléseket.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben ez munkaidő után történik, úgy a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A munkaidőben és munkaidőn kívül leadott megrendeléseket legkésőbb 48 órán belül igazoljuk vissza. Ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást kérem, jelezze. Mindig ellenőrizze SPAM fiókját.


 A HammerTime Cafe a www.hammertimecafe.hu minden oldalán minden változtatás jogát fenntartja.