Webshop Gyakran Ismételt Kérdések

Hogy a legkönnyebb a webshopon böngészni a termékeket?

A legkönnyebb lehetőség, hogy beírod a termék pontos nevét, vagy cikkszámát a felső keresősávba. Természetesen ez nem mindig ilyen könnyű ezt mindannyian tudjuk, így leírtuk egy pár lépésbe, hogy miként lehet a leghatékonyabban kezelni a webshop-unkat. :)

  1. Válasszuk ki a keresett játék nevét akár a legördülő menüből, akár a kategóriák közül!
  2. Válasszuk ki a keresett frakciót a bal oldalt lévő listából!
  3. Böngésszük a termékeket, és bátran olvassuk el a termékek fantáziadús leírásait! :)

Ami a webshop-on megtalálható az a jelenlegi raktárkészletet tükrözi? Akár már most be is mehetek érte?

A webshop nem tükrözi a raktárkészletünket. A webshopban feltüntetett termékek kaphatóak nálunk, és a webshop-on keresztül be is rendelhetőek. A rendelés leadás után egy visszaigazoló emailben értesítjük a megrendelőt a termékei átvételéről. Természetesen több terméket is raktáron tartunk, így ha a rendelt termék raktáron van, akkor félrerakjuk és értesítjük a rendelőt, hogy megérkezett a terméke.

A megérkezett termékeimet meddig tudom átvenni?

A termékek az átvevőhelyre megérkezésétől 7 munkanapon belül vehetőek át utána értékesítésre kerülnek. Fontos, hogy nem teljes rendelésről van szó, hanem a rendelésből megérkezett termékekről, amelyről emailben kiértesítjük a rendelőt. 

Találtam a webshop-on olyan termékeket amelyeket már nem forgalmaznak. Ezeket is megtudom rendelni tőletek?

Általánosságba véve igen, mert lehet, hogy ilyen termékből maradt még nekünk raktáron. Viszont vannak olyan esetek, amelyek a gyártók gyors portfólió változtatásából adódik, és csak véletlenül maradt fenn a webshopunkon egy ilyen termék. Az ilyen problémákért szíves elnézéseteket kérjük! Folyamatosan frissítjük a webshop-unkat, hogy elkerüljük az ilyen hibákat.

Mikorra érkezik meg a rendelésem?

A rendeléseket minden héten hétfő éjfélig fogadjuk. A hétfő éjfélig megérkezett rendeléseket feldolgozzuk és amint tudjuk a rendelésekben rendelt termékek érkezését, úgy email-ben értesítjük a megrendelőt.

A rendelt termékek érkezését több tényező is befolyásolja. Ilyen tényezők például a rendelt termék gyártója, a gyártó kiszolgálási ideje, a beszállító kiszolgálási ideje és a szállítók szállítási ideje.

Games Workshop és Citadel (Warhammer 40.000; Warhammer: Age Of Sigmar; Citadel festékek, eszközök; játék kiegészítők):

Általában 1 hét alatt megérkeznek a rendelések.

Wyrd (Malifaux), Corvus Belli (Infinity), Privater Press (Warmachine & Hordes; P3 festékek, eszközök; játék kiegészítők):

Általában 1 hónapon belül megérkeznek a rendelések.

Hogy vehetem át a rendelésemet?

Jelenleg csak a HammerTime Cafe-ban (1091 Budapest, Üllői út 111.) van lehetőség átvenni a rendeléseidet.

Rendelésem átvételekor tudok kártyával fizetni?

Igen.

Megrendeltem a webshopból, de csak egy automatikus üzenetet kaptam egy hete a rendeléshez. Hogy áll a rendelésem?

Nem kell félni, a rendelésedet megkaptuk és feldolgoztuk/elkezdtük feldolgozni. E-mailben értesítünk amint tudunk közelebbit a rendelésedről.

Kaptam egy e-mailt a rendelésem érkezéséről, de még mindig függőben van a rendelésem állapota. Ez normális?

Semmi probléma sincsen. A rendeléseid állapota addig marad függőben, amíg azokat át nem veszed.

Nem kaptam visszajelzést már több, mint 2 hete. Mi a helyzet a rendelésemmel?

Lehetséges, hogy már kaptál visszajelzést, csak a használt leveleződ a Spam mappába tette. Nézd át a Spam mappát, az info@hammertimecafe.hu leveleiért. Ha nem találod, akkor írjál az előbb említett e-mail címre egy kérdést, amiben mindenképpen írjad meg a rendelési számodat.

Szeretnék venni egy doboz figurát a HammerTime Cafe-tól, és utána bérfestetni a HammerTime WarPainting Studio-val. Át kell vegyem, majd beadni hozzátok vagy egy emailben lerendezem a rendelést és bérfestés rendelését is?

Ha vannak elképzeléseid, hogy pontosan melyik dobozról van szó, akkor egyszerre elintézzük nem kell aggódni. :) Természetesen mindent emailben egyeztetünk előtte, így teljes képet fogsz kapni a rendelésünk leadása előtt. Ilyenkor mindenképpen érdemes igazodni a Webshop Gyakran Ismételt Kérdésekben is tisztázott dolgokhoz, hogy mielőbb kézhezkapjuk a figurákat.

Hol tudlak elérni titeket, ha lenne más kérdésem is?

Több lehetőséged is van velünk beszélni:

-          Helyben a HammerTime Cafe-ban.

-          Az info@hammertimecafe.hu e-mail címre írva.

-          A Facebook oldalunknak üzenve.

Várjuk kérdéseidet! :)

HammerTime Cafe Logo