Általános Szerződési Feltételek
Üzemeltető/Cégadatok
Üzemeltetői, Adatkezelői-, Adatfeldolgozói és cégadatok:
Cégnév: HammerTime Cafe Kft.
Székhely: 2600 Vác, Fácán utca 4. 2. em. 14.
Telephely: 1091 Budapest, Üllői Út 111. Fsz.
Adószám: 25386439-2-13.
Közösségi adószám: HU25386439
Cégjegyzékszám: 13-09-177388
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság
Elektronikus elérhetőség: info [kukac] hammertimecafe [pont] hu
Honlap címe: www.hammertimecafe.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 5699161
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-93075/2016
Banki adatok:
Számlavezető Bankintézmény neve: OTP Bank
HammerTime Cafe Kft. bankszámlaszáma: 11701004-20248536
Általános tájékoztató
Jelen Általános Szerződési Feltételek nyelvezete: magyar
A szerződésre alkalmazandó jog: a magyar jog
A fizetési feltételek, szállítási feltételek, adatvédelem menük minden pontja része az ÁSZF-nek.
Kérjük, amennyiben vásárlója vagy aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűvé tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és semmilyen magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi az összes menüpont minden tartalma, melyet felhasználás és/vagy vásárlás előtt olvasson el figyelmesen. Vevő és Eladó között a szerződés elektronikus úton jön létre. Vevő oldalunkon való regisztrálásával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti az Általános Szerződési Feltételt és valamennyi feltételt.
A HammerTime Cafe Kft. webáruházából való rendeléseket, személyesen a HammerTime Cafe Kft. telephelyén (HammerTime Cafe 1091 Budapest, Üllői út 111.) veheti át a vásárló vagy Magyarország bármely területére - ahova a GLS szállít - kipostázza a webáruháztól való megrendeléseket. A termékek jelenleg webáruházunkból elektronikus úton rendelhetőek meg.
Lehetőség van a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállításra is, amelynek díja megegyezik más szállítóink díjaival és házhozszállítási lehetőségeivel. Az ilyenfajta házhozszállítás emailben, az info@hammertimecafe.hu címre írva lehet igényelni. Kérjük, hogy a levél tárgyában mindenképpen szerepeljet a rendelési szám, valamint az ”MPL szállítás igénylése”. Azon esetben, ha ennek nem felel meg a levél tárgya, úgy nem tudjuk feldolgozni a kérelmet.
A megrendelések leadása internetes áruházunkba kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.hammertimecafe.hu webcímen regisztrációt követően.
Az árucikkek mellett feltüntetett vételár tartalmazza az általános forgalmi adót (továbbiakban: Áfa). A szállítási díj külön fizetendő, melyről a Szállítási feltételek menüpontban tájékozódhat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékek árainak változtatásának a jogát fenntartjuk.
A csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, így azok időbeni pontosságáért a felelősséget nem vállaljuk.
A www.hammertimecafe.hu webáruházban vásárlás előtt regisztrációra van szükség, amely során az általános adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A regisztráció és az adatok megadása önkéntes és ingyenes. Adatait bármikor módosíthatja, törölheti írásban, levélben, elektronikus levélben vagy telefonon.
A Vevő/Felhasználó a www.hammertimecafe.hu webáruházban történő megrendelésével, a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt, nyilatkozatot, a vásárlási- és szállítási, valamint az Általános Szerződési Feltételt és a weboldal minden feltételének, nyilatkozatnak pontjával egyetért, kötelező érvényűvé tekinti magára nézve.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül lemondható. A szerződés a megrendelés visszaigazolásakor lép érvénybe. Megrendelésének törlését a csomag feladását megelőzően Ön bármikor megteheti e-mailban elektronikus levélben, vagy telefonon.
A Vevő által leadott megrendelés kizárólag az info kukac hammertimecafe pont hu e-mail címünkről történő visszaigazolásunk után lép érvénybe. A megrendelést legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk és listázzuk a megrendelt terméke(ke)t, azok árát. Az érkezés várható időpontja gyártónként változó, amelyről több információt a Webshop GYIK-ban olvashatunk. A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint a valótlan adatok megadása regisztráció során a HammerTime Cafe Kft. (www.hammertimecafe.hu) nem vállalja a felelősséget sem a szállítási késedelmekért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Vevő felé.
A Felek közötti szerződés tárgyát képezi:
A Felek közötti szerződés a megrendelés visszaigazolásakor jön létre. A szerződés tárgya a HammerTime Cafe Kft. www.hammertimecafe.hu internetes webáruházában található valamennyi beárazott, raktáron lévő vagy rendelhető termék. A feltöltés alatt lévő termékek, valamint a nem elérhető termékek nem képezik a szerződés tárgyát. Az elérhető, kosárba helyezhető és rendelhető termékek mellett megtalálja a termékinformációkat, melyeket folyamatosan töltünk vagy karbantartunk. Az árucikkek mellett feltüntetett vételár tartalmazza az általános forgalmi adót (továbbiakban: Áfa). Azoknál a termékeknél ahol "0", azaz Nulla Ft-os ár szerepel, azok jelenleg nem kaphatóak, nem képezik a szerződés tárgyát.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, melyet minden esetben egyeztetünk a Megrendelővel. A termék vételárának előre történő kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk saját költségünkön Megrendelő részére.
A termékek mellett feltüntetett árak változtatásának a jogát fenntartjuk.
Kérjük, olvassa el figyelmesen a
- Általános Szerződési Feltételek
menüpontokat, mely az ÁSZF elválaszthatatlan együttes részét képezik.
A Webáruház működésével, megrendelési- és szállítási folyamatával, valamint a termékinformációkkal kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Szerzői jogok
A www.hammertimecafe.hu internetes megjelenésének oldalai, teljes weboldala szerzői jogvédelem alatt állnak. Szövegek, szövegrészek és a www.hammertimecafe.hu tulajdonát képező képanyagok felhasználásához a HammerTime Cafe Kft. előzetes írásbeli engedélyére van szükség. A szerzői jogvédelem különösen vonatkozik az oldalak letöltésére, más médiában, weboldalon történő felhasználására. A weboldalon megjelenített tartalom egészét és részeit kizárólag az engedélyünkkel lehet bármilyen módon felhasználni, mint kereskedelmi, mint egyéb céllal.
A www.hammertimecafe.hu saját képeit és sajtóképeit közzé lehet tenni, de ebben az esetben jól láthatóan és kiolvashatóan (előre egyeztetett betűnagyságban) kell szerepelnie a HammerTime Cafe logojának, elnevezésének, elérhetőségének és a „Minden jog fenntartva” szövegnek. Továbbá a Kérelmező köteles írásban értesíteni a HammerTime Cafe Kft-t a megjelenést megelőzően a megjelenés helyéről, idejéről. Az ilyen jellegű felhasználás költségmentes.
A www.hammertimecafe.hu nem vallja magáénak az oldalán megjelent összes képet, grafikát, hang- és videofelvételt kivéve akkor, ha az egyértelműen a www.hammertimecafe.hu szellemi terméke. Ebben az esetben a szerzői jog kizárólag a HammerTime Cafe Kft-t illeti meg. Az ilyen grafikai, hang- és videofelvételek, illetve más elektronikus vagy papírra nyomtatott kiadványban szereplő szöveg reprodukálása vagy használata hozzájárulásunk nélkül tilos. Valamennyi vizuális tartalom szerzői joga a megfelelő tulajdonos(ok)é, melyet feltüntetünk. Ha bármelyik kép szerzői joga az Öné és nem kívánja, hogy a www.hammertimecafe.hu oldalán megjelenjen, kérem, jelezze írásban vagy telefonon, és a tartalmat a lehető leghamarabb eltávolítjuk.
A felelősség kizárása weboldalon
A HammerTime Cafe Kft., a www.hammertimecafe.hu webshop üzemeltetője nem vállal semminemű felelősséget az adatvesztésből, a software helyreállításból, állási időből vagy egyéb kiesett termelési vagy munkaidőből eredő, a Vevőnél keletkezett károkért, illetve elmaradt haszonért, veszteségért. A Felhasználó/Vásárló tudomásul veszi, hogy magának kell gondoskodnia a számítógépe megfelelő használatáról és az azon tárolt adatainak védelméről. A www.hammertimecafe.hu webshop üzemeltetője nem vállal felelősséget semmilyen külső, közvetlen vagy közvetett hibákért, speciális vagy esetleges következményekért, károkért, különös tekintettel: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta vonal vagy rendszerhibából adódó károk esetén abban az esetben is, ha a HammerTime Cafe Kft.-t ilyen lehetséges károkról, veszteségekről vagy költségekről tájékoztatták. A rajtunk kívül álló hibákért - akár nyomdai, technikai vagy időjárás okozta rendszerleállás, valamint szolgáltató elektronikus és egyéb vonalhibájából eredő hibákért - felelősséget nem vállalunk.
A szerver leállásából keletkező késedelmes csomagfeladásokért és szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és gyakorlati késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.
A HammerTime Cafe Kft. nem vállal felelősséget a Megrendelő számítógépes felhasználói ismeretének hiányából adódó, valamint a programok kezelésének ismerete hiányából történő panaszokért.
A weboldal tartalma, vételár, paraméterek, termék színének megjelenése weboldalon
A weboldal vagy a szolgáltatás használata révén Ön teljes felelősséggel dönt abban, hogy az információk megfelelnek-e az Ön igényeinek vagy érzékenységének. A szerző a weblapon található adatok használatából eredő semmilyen anyagi vagy szellemi kárért nem felel.
A www.hammertimecafe.hu üzemeltetője megpróbálja a tőle telhető legpontosabb tájékoztatást adni Felhasználónak az oldalain megjelenő beárazott termékekről. A nem beárazott nulla forinttal feltüntetett termékek bevezetése folyamán technikai problémák előfordulhatnak, így azok tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Fenntartjuk a jogot, hogy a honlapunkon megjelenő termékadatok bármikor módosulhatnak.
A webáruházban található termékek melletti leírások a gyártó által készített leírásoktól eltérhetnek. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet. A raktárkészletünkben lévő termékek csomagolása/leírása eltérhet a gyártó által közzétett csomagolástól/leírástól, mivel a gyártók gyakran változtatják termékeik ezen részeit, így fenntartjuk a jogot, hogy a raktárkészletünkben lévő termékeink csomagolása, leírása eltérhet a gyártó által aktuálisan vagy visszamenőlegesen közzétettől. A HammerTime Cafe Kft. nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetők a beszállító, a gyártó, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Webshopon feltüntetett árak:
Webshop ár:
A Webshop ár alatt a termék azon árát értjük, amely a webshopon való vásárláskor érvényes. Ez az ár a Bolti ártól (lásd lejjebb) alacsonyabb ár, mivel folyamatos webshopos kedvezménnyel élhetnek nálunk a vásárlók. A webshopon a kedvezményt az értékesítési forma miatt érvényesítjük a termékekre.
Bolti ár:
Bolti ár alatt a terméknek azon árát tüntetjük fel, amennyiért személyesen, a HammerTime Cafe offline boltjában megvásárolhatja a vásárló a terméket. Ez az ár kihúzva jelenik meg a webshop ár (lásd fentebb) mellett.
A termékek színének megjelenéséről általánosságban:
A lehető legpontosabban jelenítjük meg a termékek valódi színeit, melyek honlapunkon láthatóak. Mivel azonban a monitor és a beállítások sajátosságai miatt a színek megjelenése változhat, továbbá legtöbbször a gyártó által rendelkezésünkre bocsájtott színeket jelenítjük meg, nem garantálhatjuk a megrendelt és szállított áru színének tökéletes egyezését az Ön által látottakkal. Reklamációt színekkel kapcsolatban nem tudunk elfogadni, de a termék kicserélhető, levásárolható vagy élhet a vásárlástól való elállás jogával, azonban színekkel kapcsolatos panasz esetében a termék visszaszállítási költsége a Megrendelőt terheli.
Paraméterek:
Minden méret és nagyság a tőlünk telhető, lehető legnagyobb pontossággal van megadva. Eltérések azonban lehetnek.
Vételár:
A termékek mellett feltüntetett ár bruttó kiskereskedelmi vételár, amely már az általános forgalmi adót tartalmazza. Az ár- és készletváltozás jogát fenntartjuk. Az árak az árfolyam-ingadozáshoz is igazodnak. A "0", azaz nulla árértékű termékek jelenleg nem elérhetőek, nem helyezhetőek kosárba, nem megvásárolhatóak.
Böngészés a weboldalon, a webáruházban, böngészők és sütik
Webáruházunkban és teljes weboldalunkon Ön ingyenesen rendelés, regisztráció, valamint személyazonossága felfedése nélkül is kedvére böngészhet, hogy megismerkedhessen weboldalunkkal, tájékozódjon termékeinkről, árainkkal. Ebben az esetben adatai megadása nem szükséges.
Sütik (cookies):
A süti egy információcsomag, amit a honlap (szerver) küld a felhasználó böngészőprogramjának, amit az a helyi számítógépen tárol. A honlapnak így lehetősége van összekapcsolni az aktuális kérést a korábbiakkal: leggyakrabban regisztrált felhasználók azonosítására, „bevásárlókosár” nyilvántartására használják. A megrendeléshez a cookies (sütik) engedélyezése szükséges. Kérjük, engedélyezze a sütik használatát. Gépének IP címét rögzítjük. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. A cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie-ban személyes adatok tárolása nem kerül. A cookie-k kizárólag a felhasználók autentikálásának megkönnyítését szolgálják (pl. belépés, megtekintett oldalak). A regisztrációhoz kötött tartalmakat megtekinteni technológiai okok miatt csak cookie-t fogadó számítógépről lehetséges. A cookie érvényessége maximum a böngésző program bezárása.
Harmadik személy weboldalaiért vállalt felelősség kizárása, a linkek
A www.hammertimecafe.hu weboldalról Felhasználónak lehetősége van más weboldalakra történő kattintásra a linkeken keresztül. A HammerTime Cafe Kft. nem felelős a külső linkek tartalmáért, illetve az ott történt változásokért vagy frissítésekért és azokat nem tartja felügyelete, ellenőrzése alatt. Ezekre történő ugráskor a Felhasználó átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, melyek harmadik személyek gondozásában állnak és melyek tartalma a www.hammertimecafe.hu üzemeltetője előtt nem ismeretesek. Ez esetben a személyes adatok kezelésére a www.hammertimecafe.hu oldal üzemeltetőjének nincs befolyása, valamint semmilyen felelősség nem terheli a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében. A harmadik internetes oldalakra kapcsolódó linkek csak a tájékozódás megkönnyítését szolgálják, valamint kényelmi szempontokat szolgálnak, de nem jelenti a szerző azonosulását az adott oldallal, így az ezeken található kijelentéseket a HammerTime Cafe Kft. www.hammertimecafe.hu nem tekinti magáénak. A HammerTime Cafe Kft. www.hammertimecafe.hu nem vállal felelősséget különösen az ilyen oldalakon, illetve oldalakkal elkövetett jogszabálysértésekért és az ezzel másoknak okozott károkért. A csatolt internetes oldal használata során annak tulajdonosa, illetve fenntartója által közzétett használati feltételeket kell figyelembe venni.
Érvényesség
A Vásárló/Felhasználó a regisztrációval, valamint a megrendeléssel egyidejűleg tudomásul veszi a vásárlási-, szállítási- és fizetési, valamint az általános szerződési feltételt, a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt és azokat elfogadja.
Az ÁSZF időbeni hatálya:
Jelen Általános Szerződési Feltételek időbeni hatálya a HammerTime Cafe Kft. vezetésének hatályon kívül helyezéséig érvényes.
Az ÁSZF területi hatálya:
Jelen Általános Szerződési Feltételek területi hatálya kizárólag Magyarországra érvényes. Magyarország határain kívüli szolgáltatás esetére külön feltételek vonatkoznak.
A vásárlástól való elállás joga
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében és Ön a megrendelése során élhet a vásárlástól való elállás jogával indoklás nélkül.
A termékek helytelen használatából, tárolásából, tisztításából vagy szállításából eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
A vásárlástól való elállás jogát a Megrendelő abban az esetben érvényesítheti, ha a megrendelését átvette. Megrendelő az áru átvételét követő 14, azaz Tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól szóban telefonon vagy postai úton írásban, vagy elektronikus levélben e-mail-en keresztül. Ebben az esetben a HammerTime Cafe Kft. köteles haladéktalanul, de legkésőbb 30, azaz Harminc napon belül a Vevő által kifizetett összeget visszatéríteni az Ön által megadott bankszámlaszámra történő utalással, vagy megbeszéltek szerint. Eladó a szállítási díjat is visszafizeti Vevő részére. Vevőt a termék visszaküldésének költsége terheli. Ha több terméket rendelt és nem az összes terméket kívánja visszaküldeni, úgy arányosan térítjük vissza a szállítási költséget a visszaküldendő termék(ek)re.
A terméket kizárólag bontatlan, kipróbálatlan állapotban, sérülésektől mentesen van módunkban cserélni, vagy visszafizetni annak árát. Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Vevőtől. Írásban történő elállás esetén elegendő Vevőnek az elállási nyilatkozatot 14, azaz Tizennégy napon belül elküldeni Eladó részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
E-mail címünk: info kukac hammertimecafe pont hu
Postacímünk: HammerTime Cafe Kft. 2600 Vác, Fácán utca 4. 2. em. 14.
Telefonszámunk: +36-30-569-9161
Kérem, hogy a termék árának visszafizetéséhez küldjön részünkre postai úton vagy elektronikusan egy bankszámlaszámot (név, számlaszám), ahova az összeget visszautalhatjuk. A termék árát annak visszaérkezését követően utaljuk vissza.
A terméket ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel címünkre a legnagyobb biztonsággal becsomagolva, valamint helyezze a csomagba az elállást tartalmazó nyilatkozatot is (vagy küldje meg e-mail-en keresztül). Az elállási nyilatkozatot szabadon megfogalmazhatja, nincs előre meghatározott formanyomtatványunk erre az esetre. Az eredeti számlát, vagy annak fénymásolatát postai úton, vagy szkennelt formában elektronikus úton is eljuttathatja részünkre, de nem feltétele az elállási jog gyakorlásának.
A terméket visszaküldéskor ne utánvéttel küldje részünkre, mert ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. A terméket ajánlott, értéknyilvánított küldeményként juttassa vissza részünkre. A visszaküldés teljes költsége a Vevőt terheli. A csomag visszaérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Amennyiben a termék helytelenül lett becsomagolva és bizonyíthatóan ennek következtében megsérült a kézbesítés során, úgy a károkozást Megrendelőre terheljük, vagy ha a szállítás során sérült meg, úgy az értéknyilvánítás lép hatályba. Az elállás jogának rövid ismertetését a számlán is megtalálható. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
A Megrendelő nem gyakorolhatja elállás jogát:
- olyan termék értékesítése esetében, mely a fogyasztó személyéhez kötött, ill. melyet a fogyasztó
utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő
- olyan termék értesítése, melynek ára a pénzpiac - értékesítő által - nem irányítható ingadozásától
függ
- ha Megrendelő a terméket felbontotta és/vagy kipróbálta
FIGYELEM!
Kizárólag bontatlan csomagolású, nem kipróbált és hiánytalan termék esetén élhet elállási jogával.
Hibás teljesítés esetében:
Amennyiben nem azt a terméket kapta, amit megrendelt, úgy haladéktalanul jelezze telefonon vagy e-mailban és azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez Önnek vissza kell küldenie számunkra a kicserélni kívánt terméket. A visszaszállítási költségét mi fizetjük. Kérjük, addig ne küldje vissza a terméket, amíg nem egyeztetett velünk a visszaküldés módjáról és ügymenetéről! Csak abban az esetben küldjük a másik terméket, ha visszaérkezett hozzánk a csere-termék. Köszönjük szíves megértését és együttműködését.
Hibás termék esetében:
A megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben nincs módunk a cserére, úgy a Vásárló választása szerint árengedményt kaphat a kiszállított hibás árucikkre, vagy értékegyeztetéssel választhat magának egy másik árucikket, vagy élhet a vásárlástól való elállás jogával.
Szállítási hibából adódó reklamációk:
A HammerTime Cafe Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Kézhezvételkor bontsa ki és lehetőség szerint - ha megoldható - a szállító előtt ellenőrizze azt, sérülés esetén kérjen jegyzőkönyvet. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetében tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni és reklamációt elfogadni. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinket, készséggel állunk rendelkezésére és megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján érhetőek el. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
Rendelési feltételek
A rendeléseket minden héten vasárnap éjfélig fogadjuk. A vasárnap éjfélig megérkezett rendeléseket feldolgozzuk és amint megérkezett hozzánk a rendelés része vagy egésze, úgy email-ben értesítjük a megrendelőt. A rendelt termékek érkezését több tényező is befolyásolja. Ilyen tényezők például a gyártó kiszolgálási ideje, a beszállító kiszolgálási ideje és a szállítók szállítási ideje.
Termékek érkezése:
A rendelésekben lévő termékek érkezési ideje, ha nincsen raktáron nekünk („Rendelhető” állapotban van a webshopunkon), a beszállítótól, valamint a termékek gyártójától függ.
A rendelések minden nap ellenőrzésre kerülnek, hogy van-e olyan termék raktáron, amelyet bele tudunk osztani a rendelésekbe.
Lehetséges olyan eset, hogy a gyártó nem informálja a beszállítót, és így a beszállító sem minket, hogy egyes termékek újragyártás alatt vannak, és ezzel kitolódik az érkezési idejük. Azon esetben, ha van róla információnk, úgy értesítjük a rendelőt erről a problémáról. Azon esetben, ha csak annyi információt kapunk, hogy a termék érkezni fog, de pontos időpontot nem, úgy nem adunk tájékoztatást emailben addig a vásárlónak, amíg a termék beszerzési állapota nem változik.
A Games Workshop és az Army Painter termékek rendelése esetén az a tapasztalatunk, hogy a rendelés feldolgozásától számítottan 1-5 hét alatt megérkeznek a termékek.
A Vallejo termékek rendelése esetén az a tapasztalatunk, hogy a rendelés feldolgozásától számítottan 1-8 hét alatt érkeznek meg a termékek.
A Green Stuff World termékek rendelésénél össze kell várnunk a rendeléseket egy minimum értékhatárig (természetesen a raktáron lévő termékeket ugyan úgy a rendelésekbe osszuk). Ez azt jelenti, hogy amíg ez a minimum értékhatárnyi rendelés nem érkezik meg, úgy a gyártónak nem tudjuk leadni a rendelést. Ebből adódóan akár több, mint 8 hét várakozás idő is lehet az egyes termékekre.
Az általunk gyártott 3D figurák érkezése általában a rendelés leadás utáni csütörtökre várható, de ez csúszhat azon esetben, ha egyszerre sok ilyen rendelés érkezik be. A rendeléseket ugyan úgy vasárnap éjfélig várjuk és általában rákövetkező csütörtökön már érkezik is a legyártott figura. Erről automatikus emailt kap a vásárló a webshopunktól.
A JoyToy termékeket a disztribútorunk havi szinten rendeli, így azon esetben, ha nincsen raktáron nekünk vagy a beszállítónak, úgy meg kell várnunk a szállítmény érkezését. Ezért ezen termékek érkezési ideje 1-6 hét is lehet.
Nagyon fontos, hogy az érkezések a fentebb említett időintervallumoktól eltérhetnek. A szállítási időre nincsen ráhatásunk, kivéve ha raktáron van nekünk az adott termék. A raktáron lévő termékek kezeléséről az ÁSZF "A Webshop és a Raktárkészlet" szekciójában lehet többet olvasni.
Rendelések véglegesítésének menete:
Csak azon rendeléseket dolgozzuk fel, amelyeket a vásárló a SimplePay rendszerén keresztül kifizetett. Azon esetben, ha a fizetés sikertelen volt, a rendelést „Cancel” állapotba állítja automatikusan a webshopunk. A rendelés a kifizetéstől függetlenül legenerálódik, mivel ez alapján tudja a SimplePay beazonosítani a tranzakciót, és így rendszerünk automatikus visszaigazoló emailt küld ki a vásárlónak.
Régen nem teljesült rendelések kezelése:
Azon rendeléseknél, amelyek több mint 3 hónapja kerültek leadásra, és nem teljesültek egészében (tehát hiányzik belőlük 1 vagy több tétel), felvesszük a megrendelővel automatikusan a kapcsolatot, hogy a hiányzó tételek árát kuponban vagy visszautalásban szeretné-e visszakapni. Miután az egyeztetés megtörtént, lezárjuk a rendelését (természetesen a személyes átvételes rendeléseknél az után, hogy átvette, vagy a házhoz szállításos rendeléseknél azok után, hogy elküldtük a megérkezett tételeket).
Egészében teljesült személyes átvételű rendelések kezelése:
Azon személyes átvételű rendeléseknél, amelyek egészében teljesültek (tehát minden tétel megérkezett) és nem kerültek átvételre 1 hónap után sem, felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, hogy mikorra várható az átvétele a rendelésének. Azon esetben, ha az átvétel nem történik meg, vagy nem kapunk választ a megkeresésre 5 munkanapon belül, úgy kupon formájában kapja vissza az ellenértékét a rendelésének. A rendelésben szereplő termékeket automatikusan értékesítésre bocsájtjuk, és a rendelést lezárjuk.
Ezzel szeretnénk meggátolni, hogy raktározási költséget kelljen fizetnie a vásárlónak a régóta nem átvett rendelései után.
Kuponok használata:
A rendelés leadásának végén a fizetésnél lehet felhasználni a kupont amely a fizetendő összeget a kupon értékével csökkenti. Azon esetben, ha kupont felhasználja a vásárló és önként eláll a rendelésétől a kupon összegét nem áll módunkban visszatéríteni (vagy újra felhasználhatóvá tenni a kupont). Azon esetben, ha a rendelés tőlünk kivülálló okoktból nem teljesíthető (például, ha a gyártó kivonta a terméket a forgalomból vagy a termék beszerezhetetlen), úgy a felhasznált kupont újra felhasználhatóvá tesszük a vásárlónak.
Házhozszállítástól való elállás:
Azon esetben, ha a vásárló személyesen átveszi a házhozszállítással rendelt rendelését, úgy a házhozszállítás díját kuponban térítjük vissza.
A rendelések megérkezéséről többet a Webshop Gyakran Ismételt Kérdésekben olvashat.
A Webshop és a Raktárkészlet
Webshop raktárkészlet kijelzése:
A webshopunk jelzi, hogy pontosan mely termékek vannak vagy éppen nincsenek raktáron.
„Raktáron több mint 5db” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk raktáron több, mint 5db ilyen tétel található.
„Raktáron kevesebb, mint 5db” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk raktáron kevesebb, mint 5db ilyen tétel található.
„Rendelhető” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk nincsen raktáron ez a termék, és a beszállítótól kell megrendelnünk.
Fontos megjegyeznünk azon esetek előfordulását, mikor is a termék kosárba való pakolása és a rendelés véglegesítése között az adott termék lekerül a raktárkészletünkről. Ezt szeretnénk egy egyszerű példán keresztül bemutatni. Tételezzük fel, hogy „A” termékből a webshopunk azt jelzi, hogy „Raktáron kevesebb, mint 5db”. Ezt a terméket K. Bence meg szeretné vásárolni a webshopunkon keresztül, és miután a kosárba rakta és véglegesítette a rendelést, a webshop azt jelzi, hogy „Rendelhető”-vé vált idő közben a termék és meg kell rendeljük neki a beszállítótól. Ennek oka, hogy B. Kata személyesen, az offline boltban, a rendelés leadásához képest gyorsabban megvásárolta azt a terméket, amit K. Bence szeretett volna megrendelni.
Ugyan így a rendeléseket nyitvatartásinaponta dolgozzuk fel és a raktárkészlettől függően beleosszuk az adott rendelésekbe a termékeket. Azon esetben, ha a rendelés leadása után és a másnapi rendelések feldolgozása között a termék eladásra került, a terméket megrendeljük a beszállítótól.
Összességében a webshopon látható raktárkészlet csak tájékoztató jellegű.
A webshopban feltüntetett termékek kaphatóak nálunk, és a webshop-on keresztül be is rendelhetőek. A rendelés leadás után egy visszaigazoló emailben értesítjük a megrendelőt a termékei átvételéről (lásd fentebb).
Használati feltételek módosítása
A HammerTime Cafe Kft., a www.hammertimecafe.hu üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy jelen használati feltételeit, vásárlási szabályait egyoldalúan megváltoztassa, módosítsa minden indoklás és külön értesítés nélkül. A Felhasználó az aktuális feltételekről a honlap ezen részén, valamint a többi menüpontban mindig tájékozódhat, mely közzétételük időpontjától hatályosak.
Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés(ek)re a megrendelés pillanatában aktuális árak az érvényesek és ez kerül visszaigazolásra, számlázásra. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A www.hammertimecafe.hu üzemeltetője összes weboldalán minden változás jogát fenntartja.
Jótállás, szavatosság
Kínálataink között kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a Megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a Megrendelő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A HammerTime Cafe mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.)
a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
A szavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató:
1. Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
1./ Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
2./ Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő...., de legfeljebb egy év.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a .... vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]
3. Jótállás
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/... alapján a ... jótállásra köteles.
- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A szavatosságról általánosságban:
a termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A nem tartós fogyasztási cikkek szavatossága fél év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a HammerTime Cafe-nak bejelenteni.
Egy termék akkor minősül hibásnak,
- ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak,
- ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel,
- ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak,
- ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal,
- ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.
Szavatossági igénnyel fogyasztói szerződés esetén elsősorban a 2 év elévülési határidőn belül lehet fellépni. Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (töréskár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál.
Javítás, csere:
A szavatosság érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha a kifogásolt termék mellett a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát). Ezt követően a kifogásolt termék bevizsgálásra kerül. Ha bizonyítást nyer, hogy a hiba gyártási hibából (és nem az előzőekben említett külső behatásokból) ered, a javítás/csere költsége a forgalmazót terheli. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy áruházunk webáruházként üzemel, így csak abban az esetben tudjuk a cserét biztosítani, ha a termék rendelkezésünkre áll, pótolni tudjuk azt.
Javítás, csere:
a Fogyasztó által hibás termék esetén igényelhető jogosultságoknak kötött sorrendjük van, tehát a szavatossági jogok tartalmától és gyakorolhatóságuk sorrendjétől eltérni nem lehet:
1./ A fogyasztó első alkalommal kijavítást, kicserélést kérhet. Amennyiben ezek egyike sem lehetséges, vagy a vállalkozás azok teljesítését nem vállalja, akkor kérheti vissza a fogyasztó a vételárat.
1.1/ A kijavítás és a kicserélés közül a fogyasztó választhat, de nem választhatja azt, melynek teljesítése a vállalkozás számára aránytalan többletköltséget eredményez.
Fogyasztói jogok
- A vásárló kérheti a hiba kijavítását
- a vételár leszállítását
- a hibás áru kicserélését
(A panaszról jegyzőkönyv, a javításról munkalap készül.)
Hibás teljesítés esetében (hibás termék esetében):
Amennyiben nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy haladéktalanul jelezze telefonon vagy levélben és azt díjmentesen kicseréljük. Tekintettel arra, hogy webáruház vagyunk, nem minden termék található raktárkészleten bejelentéskor és nem minden esetben tudjuk pótolni azt.
Hibás teljesítés esetén Ön kérheti a termék:
1.) kicserélését,
2.) árleszállítását,
3.) vétel elállás jogát,
4.) értékegyeztetéssel cseréjét.
Amennyiben raktáron van a termék, úgy azt kicseréljük és a kicserélendő áru visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy Megrendelő eldöntheti, hogy fenntartja-e a megrendelését, megvárja, amíg a termék megérkezik és kicseréljük, vagy visszatérítjük a teljes ár egy részét, vagy ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli, vagy elállhat a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem pótolhatóak.
Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
Szállításból eredő hibák: a HammerTime Cafe Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét. Csak ebben az esetben tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, panaszt elfogadni.
Termékcsere:
Amennyiben a termék nem hibás és egyszerű termékcseréről van szó (mert pl. nem tetszik), úgy a cserét értékegyeztetéssel bármikor kérheti telefonos vagy írásos megkeresés útján. FIGYELEM! Amennyiben élni kíván a cserével, úgy arra a termék kézhezvételét követően 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy jelezze felénk! A három munkanapot meghaladó csereigényeket nem áll módunkban teljesíteni. A bejelentést követően írásban e-mailban visszajelzünk, majd utána kizárólag "Ajánlott LNK" küldeményként juttassa vissza részünkre a kicserélni kívánt terméket minden papírjával együtt, biztonságosan becsomagolva (legalább úgy, mint ahogyan mi küldtük). Ebben az esetben Vevő fizeti a kicserélni kívánt termék minden visszaszállítási költségét, valamint a részére elküldött új, kicserélt termék szállítási költségét is. Utánvétellel visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni, ezért kizárólag "Ajánlott LNK" küldeményként küldje vissza részünkre! Higiénés okok miatt csak abban az esetben cserélünk ki terméket, ha azt bontatlanul, sértetlenül, eredeti csomagolásban, hiánytalanul szolgáltatják vissza részünkre minden a csomagolásban talált papírral. A termék visszaérkezését követően a felbontásról videófelvételt készítünk. Amennyiben a termék a helytelen csomagolás miatt sérülten érkezik meg részünkre, úgy a károkat a Megrendelőre terheljük.
A www.hammertimecafe.hu webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól a Ptk. alapján:
A webáruház kisebb hibával rendelkező termékeket is felkínálhat eladásra (pl. esztétikai hiba, szállításból eredő hiba, kisebb gyártási hibák stb.) akár akció és/vagy leértékelés keretében is. A hibákról minden esetben pontosan van Vásárló tájékoztatva a megrendelés előtt. A hiba pontos leírását a termékleírásnál találja a termék fotója mellett a webáruházban. A hiba pontos megismerése után Vevő a megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja, hogy ismeri a hibát. Az ismert hibából adódó termékvisszaküldéseket nem áll módunkban kicserélni.
Panaszok kezelése:
A panaszt írásban vagy szóban jelentheti be nekünk. Elérhetőségeinket a "Rólunk" menüpontban találja. A bejelentésekor elbíráljuk a vásárló panaszát, majd a kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:
- a Fogyasztó nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének a módját.
Ha a Fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tudunk nyilatkozni, álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük a Fogyasztót.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a HammerTime Cafe Kft. álláspontja az Ön számára nem elfogadható, akkor döntésünkkel szemben - panaszának jellege szerint - az alábbi szervekhez fordulhat:
Vita esetén javasoljuk Budapesti Békéltető Testületet (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.), majd sikertelen megállapodás után a Pesti Központi Kerületi Bírósághoz folyamodást.
Jótállásra és szavatosságra vonatkozó igényét a "Rólunk" menüpontban található ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy elektronikus levélben, valamint postai levélben is jelezheti nekünk.
Az Eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet az iránymutatóak. Szavatosságról és jótálássról tájékoztatást az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság www.nfh.hu weboldalon talál.
Jogérvényesítés során felmerülő költségek
A Vevő szerződésszegés esetén valamennyi a jogérvényesítéssel felmerülő költséget maga köteles viseni.
Egyéb rendelkezések
Weboldalunk összes használati feltételében nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, a Polgári Törvénykönyv, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.. Bármelyik rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem érinti. A képek és a termékek adatai tájékoztató jellegűek.
A HammerTime Cafe Kft.-vel kötött szerződésekből eredő igény érvényesítésére értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság az illetékes.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá a megrendelésének leadásával, rögzítésével Ön elfogadja a HammerTime Cafe Kft. Általános Szerződési Feltételeiben foglaltakat.
A teljeskörű tájékoztatás érdekében kérem, olvassa el a többi menüpontot is.
A weboldalon elírásból származó hibákért a felelősséget nem vállaljuk.
A www.hammertimecafe.hu minden oldalán minden változtatás jogát fenntartja.