Vásárlási Feltételek
Webáruházunktól való vásárláshoz regisztrációra van szükség, valamint a vásárlási-, szállítási-, fizetési- feltételeink, az ÁSZF elfogadásához. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM fiókját is.
A megrendelés 8 egyszerű lépésből áll:
1. Regisztráljon a weboldalunkon (főoldal jobb felső rész).
2. A főoldal felső menüjéből, vagy a bal oldalsó menüből válassza ki a termék kategóriát, majd a termékeket. A termékek kiválasztásánál a terméktulajdonságok alapján a bal oldali szűrőkkel navigálhat.
3. Állítsa be a megrendelni kívánt mennyiséget.
4. Tegye a kosárba.
5. Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző műveleteket és folytassa a vásárlást.
6. Amikor a kosárba mindent beletett, a kosarat a jobb felső sarokban tudja megnyitni. Itt módosíthatja a rendelését ("Mindet megnéz"), vagy tovább léphet a pénztárhoz. Amennyiben kupont is használni szeretne mindenképpen használja a "Kedvezmény Érvényesítése" legördülő mezőt!
7. Töltse ki a megrendelő lapot, majd a TOVÁBB gombot.
8. A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Rendelés elküldése" gombot. Kizárólag ennek a gombnak a lenyomásával kapjuk meg a megrendelést. A gomb lenyomását megelőzően Ön bármikor szabadon tájékozódhat a leírtakról.
Ezt követően a megrendelésről visszaigazolást küldünk. A visszaigazoló leveleket nem minden esetben azonnal kapja meg, hanem ellenőrzést követően, valamint a megrendelések beérkezésének sorrendjében. Ha 24 órán belül sem kapja meg kérjük, jelezze. Kérjük, ellenőrizze a SPAM fiókját.
A visszaigazoló levélben listázzuk a megrendelt terméke(ke)t, azok árát, a szállítási költséget, a végösszeget, továbbá az Általános Szerződési Feltétel elérhetőségét.
Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor megadott adatait. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát.
A megrendelés módosítása, törlése:
Önnek bármikor lehetősége van a megrendelés törlésére, levélben vagy telefonon. A rendelés módosítására nincsen lehetőség. Az erről való bővebb tájékoztatót ide kattintva elolvashatja.
A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása minden héten kedden történik meg. A vevőszolgálati feladatok végzése keddtől péntekig 14:00 óra és 18:00 óra között történik. Hétfőn, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden esetben dolgozunk fel megrendeléseket.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. A munkaidőben és munkaidőn kívül leadott megrendeléseket legkésőbb 48 órán belül igazoljuk vissza. Ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást kérem, jelezze. Mindig ellenőrizze SPAM fiókját.
A HammerTime Cafe a www.hammertimecafe.hu minden oldalán minden változtatás jogát fenntartja.