Telefon: +36 30 424 8556      |     Asztalfoglalás: HTCasztalfoglalas@gmail.com

Webshop Gyakran Ismételt Kérdések

Webshophoz tartozó Gyakran Ismételt Kérdések

 

A legkönnyebb lehetőség, hogy beírod a termék pontos nevét, vagy cikkszámát a felső keresősávba. Természetesen ez nem mindig ilyen könnyű ezt mindannyian tudjuk, így leírtuk egy pár lépésbe, hogy miként lehet a leghatékonyabban kezelni a webshop-unkat. :)

  1. Válasszuk ki a keresett játék nevét akár a legördülő menüből, akár a kategóriák közül!
  2. Válasszuk ki a keresett frakciót a bal oldalt lévő listából!
  3. Böngésszük a termékeket, és bátran olvassuk el a termékek fantáziadús leírásait! :)
A webshopunk jelzi, hogy pontosan mely termékek vannak vagy éppen nincsenek raktáron. „Raktáron több mint 5db” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk raktáron több, mint 5db ilyen tétel található. „Raktáron kevesebb, mint 5db” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk raktáron kevesebb, mint 5db ilyen tétel található. „Rendelhető” azt jelzi, hogy jelenleg nekünk nincsen raktáron ez a termék, és a beszállítótól kell megrendelnünk. Fontos megjegyeznünk azon esetek előfordulását, mikor is a termék kosárba való pakolása és a rendelés véglegesítése között az adott termék lekerül a raktárkészletünkről. Ezt szeretnénk egy egyszerű példán keresztül bemutatni. Tételezzük fel, hogy „A” termékből a webshopunk azt jelzi, hogy „Raktáron kevesebb, mint 5db”. Ezt a terméket K. Bence meg szeretné vásárolni a webshopunkon keresztül, és miután a kosárba rakta és véglegesítette a rendelést, a webshop azt jelzi, hogy „Rendelhető”-vé vált idő közben a termék és meg kell rendeljük neki a beszállítótól. Ennek oka, hogy B. Kata személyesen, az offline boltban, a rendelés leadásához képest gyorsabban megvásárolta azt a terméket, amit K. Bence szeretett volna megrendelni. Ugyanígy a rendeléseket naponta dolgozzuk fel és a raktárkészlettől függően beleosszuk az adott rendelésekbe a termékeket. A két napi rendelésfeldolgozás között a rendeléseket érkezési sorrendben szolgáljuk ki. Így az is megtörténhet, hogy a rendelés leadásakor raktáron volt a termék, de más is megrendelte és így nem jut egy adott vásárlónak azonnal raktárról és le kell rendeljük a beszállítótól. Összességében a webshopon látható raktárkészlet csak tájékoztató jellegű. A webshopban feltüntetett termékek kaphatóak nálunk, és a webshop-on keresztül be is rendelhetőek. A rendelés leadás után amikor a tételek beosztásra kerülnek a megrendelésbe (raktárról vagy későbbi szállítmányból) visszaigazoló emailben értesítjük a megrendelőt a termékei átvételéről.
Azon személyes átvételű rendeléseknél, amelyek egészében teljesültek (tehát minden tétel megérkezett) és nem kerültek átvételre 1 hónap után sem, felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, hogy mikorra várható az átvétele a rendelésének. Azon esetben, ha az átvétel nem történik meg, vagy nem kapunk választ a megkeresésre 5 munkanapon belül, úgy kupon formájában kapja vissza az ellenértékét a rendelésének. A rendelésben szereplő termékeket automatikusan értékesítésre bocsájtjuk, és a rendelést lezárjuk. Ezzel szeretnénk meggátolni, hogy raktározási költséget kelljen fizetnie a vásárlónak a régóta nem átvett rendelései után.
Általánosságba véve igen, mert lehet, hogy ilyen termékből maradt még nekünk raktáron. Viszont vannak olyan esetek, amelyek a gyártók gyors portfólió változtatásából adódik, és csak véletlenül maradt fenn a webshopunkon egy ilyen termék. Az ilyen problémákért szíves elnézéseteket kérjük! Sajnos sok esetben a beszállítói lánc sem tájékoztat minket, így van amikor ilyen hiba miatt marad fent a webshopon egy adott termék. Folyamatosan frissítjük a webshopunkat, hogy elkerüljük az ilyen hibákat.
A rendeléseket minden héten vasárnap éjfélig fogadjuk. A vasárnap éjfélig megérkezett rendeléseket feldolgozzuk és amint tudjuk a rendelésekben rendelt termékek érkezését, úgy email-ben értesítjük a megrendelőt. A rendelt termékek érkezését több tényező is befolyásolja. Ilyen tényezők például a rendelt termék gyártója, a gyártó kiszolgálási ideje, a beszállító kiszolgálási ideje és a szállítók szállítási ideje. A rendelésekben lévő termékek érkezési ideje, ha nincsen raktáron nekünk („Rendelhető” állapotban van a webshopunkon), a beszállítótól, valamint a termékek gyártójától függ. A rendelések minden nyitvatartási nap ellenőrzésre kerülnek, hogy van-e olyan termék raktáron, amelyet bele tudunk osztani a rendelésekbe. Lehetséges olyan eset, hogy a gyártó nem informálja a beszállítót, és így a beszállító sem minket, hogy egyes termékek újragyártás alatt vannak, és ezzel kitolódik az érkezési idejük. Azon esetben, ha van róla információnk, úgy értesítjük a rendelőt erről a problémáról. A Games Workshop és az Army Painter termékek rendelése esetén az a tapasztalatunk, hogy a rendeléstől leadott 1-5 hét alatt megérkeznek a termékek. (FONTOS! 2023 év eleje óta a Games Workshop termékek érkezése akadozik, így az érkezési idő hosszabb is lehet. A gyártó lassúsága miatt nyíltlevelet írtunk, amelyet itt olvashattok el.) A Vallejo termékek rendelése esetén az a tapasztalatunk, hogy a rendeléstől leadott 1-8 hét alatt érkeznek meg a termékek. Azon esetben, ha a termékek utángyártáson esnek át a szállítási idő növekedhet. A Green Stuff World termékek rendelésénél picit más a helyzet, mivel ott össze kell várnunk a rendeléseket egy minimum értékhatárig (természetesen a raktáron lévő termékeket ugyan úgy a rendelésekbe osszuk rövid időn belül). Ez azt jelenti, hogy amíg ez a minimum értékhatár nincsen meg, úgy a gyártónak nem tudjuk leadni a rendelést.
A HammerTime Cafe-ban (1091 Budapest, Üllői út 111.) helyben vagy akár házhozszállítással is van lehetőség átvenni a rendeléseidet.
Igen, csak és kizárólag ez a fizetési mód áll rendelkezésedre a webshopunkról való vásárláskor.
Nem kell félni, a rendelésedet megkaptuk és feldolgoztuk/elkezdtük feldolgozni. Azon esetben, ha megkellett rendelnünk a gyártótól az adott terméket, úgy csak akkor értesítünk, ha a beszállító arról tájékoztat minket, hogy NEM fog megérkezni a termék. Ha nem írunk, akkor a rendelt terméked úton van. Azon esetben, ha a rendelésedbe érkezik egy termék, úgy a rendszerünk automatikusan emailben fog értesíteni
Lehetséges, hogy már kaptál visszajelzést, csak a használt leveleződ a Spam mappába tette. Nézd át a Spam mappát, az info@hammertimecafe.hu leveleiért. A rendelések teljesítése azon esetben, ha meg kell rendelnünk az adott terméket/termékeket több hétbe telhet, így türelmedet szeretnénk kérni!
Ez akkor történhet meg, ha a böngésző "vissza" gombjával a fizetés közben visszalépsz a webshopunkra. Ilyenkor generálódik egy rendelés a nevedre, de a "Mégse" állapotba kerül, mivel nem lett kifizetve. Ezután ha új rendelést adsz le és a SimplePay-en fizetsz, legenerálódik egy újabb rendelésed, amelyet később feldolgozunk (mivel ki lett fizetve). Általában ezért látható 2 rendelés (ha esetleg ugyan azt akarta megvenni a vásárló). Javasoljuk, hogy a SimplePay "Vissza a kereskedő honlapjára" gombot használd, ha esetleg vissza akarsz lépni a webshopunkra, hogy könnyebbé tedd az ilyen rendelések kezelését!
Próbálunk mielőbb válaszolni az emailekre, de 8 munkanapon belül biztos kapsz választ. Ez azon ritka esetben húzódhat el, ha a rendeléseddel kapcsolatos kérés speciális és az ezzel foglalkozó kollégánk nem elérhető. Emailben csütörtöktől vasárnapig válaszolunk, így a más napokon küldött emaileket legkorábban csütörtökön válaszoljuk meg.
A kávézóval kapcsolatos ügyekkel (PL: asztalfoglalás) foglalkozó telefonunkat csak nyitvatartási időben vesszük fel, ami azt jelenti, hogy csütörtök-péntek 16:00-22:00 és szombat-vasárnap 10:00-22:00. A webshopos telefonos ügyfélszolgálatunk csütörtök-péntek 16:00-21:00 szombat-vasárnap 10:00-18:00 érhető el. Ezen időintervallumokon kívül nem tudtok elérni minket telefonon.