Webshop Gyakran Ismételt Kérdések
A legkönnyebb lehetőség, hogy beírod a termék pontos nevét, vagy cikkszámát a felső keresősávba. Természetesen ez nem mindig ilyen könnyű ezt mindannyian tudjuk, így leírtuk egy pár lépésbe, hogy miként lehet a leghatékonyabban kezelni a webshop-unkat. :)
- Válasszuk ki a keresett játék nevét akár a legördülő menüből, akár a kategóriák közül!
- Válasszuk ki a keresett frakciót a bal oldalt lévő listából!
- Böngésszük a termékeket, és bátran olvassuk el a termékek fantáziadús leírásait! :)
A webshop nem tükrözi a raktárkészletünket. A webshopban feltüntetett termékek kaphatóak nálunk, és a webshop-on keresztül be is rendelhetőek. A rendelés leadás után egy visszaigazoló emailben értesítjük a megrendelőt a termékei átvételéről. Természetesen több terméket is raktáron tartunk, így ha a rendelt termék raktáron van, akkor félrerakjuk és értesítjük a rendelőt, hogy megérkezett a terméke.
A termékek az átvevőhelyre megérkezésétől 8 napon belül vehetőek át utána értékesítésre kerülnek. Fontos, hogy nem teljes rendelésről van szó, hanem a rendelésből megérkezett termékekről, amelyről emailben kiértesítjük a rendelőt.
Általánosságba véve igen, mert lehet, hogy ilyen termékből maradt még nekünk raktáron. Viszont vannak olyan esetek, amelyek a gyártók gyors portfólió változtatásából adódik, és csak véletlenül maradt fenn a webshopunkon egy ilyen termék. Az ilyen problémákért szíves elnézéseteket kérjük! Folyamatosan frissítjük a webshopunkat, hogy elkerüljük az ilyen hibákat.
A rendeléseket minden héten hétfő éjfélig fogadjuk. A hétfő éjfélig megérkezett rendeléseket feldolgozzuk és amint tudjuk a rendelésekben rendelt termékek érkezését, úgy email-ben értesítjük a megrendelőt. A rendelt termékek érkezését több tényező is befolyásolja. Ilyen tényezők például a rendelt termék gyártója, a gyártó kiszolgálási ideje, a beszállító kiszolgálási ideje és a szállítók szállítási ideje. Games Workshop és Citadel (Warhammer 40.000; Warhammer: Age Of Sigmar; Citadel festékek, eszközök; játék kiegészítők): Általában 2 hét alatt megérkeznek a rendelések hozzánk.
A HammerTime Cafe-ban (1091 Budapest, Üllői út 111.) helyben vagy akár házhozszállítással is van lehetőség átvenni a rendeléseidet.
Igen, csak és kizárólag ez a fizetési mód áll rendelkezésedre a webshopunkról való vásárláskor.
Nem kell félni, a rendelésedet megkaptuk és feldolgoztuk/elkezdtük feldolgozni. E-mailben értesítünk amint tudunk közelebbit a rendelésedről.
Lehetséges, hogy már kaptál visszajelzést, csak a használt leveleződ a Spam mappába tette. Nézd át a Spam mappát, az info@hammertimecafe.hu leveleiért. Ha nem találod, akkor írjál az előbb említett e-mail címre egy kérdést, amiben mindenképpen írjad meg a rendelési számodat.
Ez akkor történhet meg, ha a böngésző "vissza" gombjával a fizetés közben visszalépsz a webshopunkra. Ilyenkor generálódik egy rendelés a nevedre, de a "Mégse" állapotba kerül, mivel nem lett kifizetve. Ezután ha új rendelést adsz le és a SimplePay-en fizetsz, legenerálódik egy újabb rendelésed, amelyet később feldolgozunk (mivel ki lett fizetve). Általában ezért látható 2 rendelés (ha esetleg ugyan azt akarta megvenni a vásárló). Javasoljuk, hogy a SimplePay "Vissza a kereskedő honlapjára" gombot használd, ha esetleg vissza akarsz lépni a webshopunkra, hogy könnyebbé tedd az ilyen rendelések kezelését!
Próbálunk mielőbb válaszolni az emailekre, de 8 munkanapon belül biztos kapsz választ. Ez azon ritka esetben húzódhat el, ha a rendeléseddel kapcsolatos kérés speciális és az ezzel foglalkozó kollégánk szabadságon vagy betegszabadságon van.
Telefonunkat csak nyitvatartási időben vesszük fel, ami azt jelenti, hogy kedd-péntek 14:00-22:00 és szombat-vasárnap 10:00-22:00. Hétfőn és a nyitvatartási időnkön kívül nem tudtok elérni minket telefonon.